You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان به عنوان یک واحد برقرارکننده‌ی ارتباطات با افراد یا سازمان‌ها تعریف می‌شود که به وسیله‌ی‌‌ یک سازمان و به منظور ایجاد ارتباط مستقیم و منظم بین این اعضا ایجاد شده است. هدف باشگاه مشتریان، فعال‌کردن مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها به وسیله‌ی ایجاد یک رابطه‌ی عاطفی با آن‌هاست. هدف دیگر باشگاه مشتریان، ارائه‌ی پاداش‌های یکسان به تمامی مشتریان، بدون ایجاد تمایز بین آن‌هاست (حتی مشتریانی که رفتار وفادارانه‌ای ندارند). باشگاه مشتریان را می‌توان به عنوان یکی از انواع فعالیت‌های بازاریابی رابطه‌ای در نظر گرفت.

هدف باشگاه مشتریان، فعال‌کردن مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها به وسیله‌ی ایجاد یک رابطه‌ی عاطفی با آن‌هاست.

مزایای کلیدی
  • ارائه‌ی رابط کاربرپسند
  • ارائه‌ی بر بستر Cloud و قابلیت شخصی‌سازی
  • امکان مشخص‌کردن روش‌های امتیازگیری توسط مدیریت
  • امکان تغییر در لحظه در مقدار امتیازها امکان مشخص‌کردن سطوح دسترسی متفاوت
  • ارائه‌ی یک پنل مدیریت جامع برای کنترل کاربران و وب‌سایت
  • امکان برقراری ارتباط با وب‌سرویس‌های CRM
  • امنیت بالا
  • صفحه پروفایل اختصاصی برای هر کاربر، با کامل‌ترین جزئیات
  • امکان شخصی‌سازی پروفایل با قراردادن عکس و متن
  • حفظ حریم خصوصی کاربران
  • امکان جستجوی اعضا توسط یکدیگر
  • امکان دعوت از دوستان برای عضویت از طریق ایمیل و پیام کوتاه ارسال تبریک از طریق ایمیل و پیام کوتاه در روز تولد و روز مورد علاقه کاربران امکان برگزاری مسابقات مختلف در قالب باشگاه و معرفی کاربران برتر
  • ارائه‌ی بازی‌های مختلف در باشگاه برای کسب امتیاز
  • تعریف کالای جدید در فروشگاه با امتیاز مشخص برای خرید کاربران با امتیاز گرفته‌شده
  • امکان برگزاری نظرسنجی در باشگاه مشتریان
  • امکان ارتباط اعضا با یکدیگر
  • امکان چت خصوصی کاربران با یکدیگر
  • امکان ارسال متن به همراه عکس و موضوعات جدید توسط کاربران
  • امکان نوشتن نظرات بر روی پست‌های خلاف قانون توسط کاربران
  • امکان پسندیدن (لایک) پست‌های ارسال‌شده توسط کاربران
باشگاه مشتریان